Trafik’te tek yön dönemi başladı
İlçe merkezinde trafiğe yön verecek uygulama bugünden itibaren resmen başladı. Çarşı merkezinde araç trafiği tek yönden, Öğretmen evinden hükümet konağına doğru araçlar trafiğe çıkabilecek, ters yönden araçlara yasak olacak, hükümet caddesinde sağ tarafta araçlar park yapabileceği belirtildi.Belediye yönünden gelen çarşı merkezine bağlanan İnönü caddesi trafik akışında geliş ve gidişlere açık olacakken, hükümet caddesine çıkışlarda hükümet konağı yönünde trafik akışına devam edebileceği, sağ yönünde trafik akışının engellendiği ifade edildi. İdil taksi durağı, Adana 01 lokantasının bulunduğu sokaklar tek yöde trafiğe açık olacak, Alanya caddesinde Cizre durağında bulunan kavşak uygulamalar kapsamında kapatıldı





